Önskan som slog in?

Ibland ter sig ju livet lite lustigt... Här om dagen så sa jag visst lite på skoj att det skulle vara skönt att få vara sjuk så man fick ligga hemma i soffan och bara inte göra något och vips så sitter man här med feber, snoret som rinner och mystiska äckliga blåsor på tungan:S Dalex är just nu så otroligt uttråkad och det bara kryper i skinnet på honom, stackarn!! idag var vi ute på en kortisprommis längs lösdriftshagen och över bron, gissa om stona i hagen blev glada? Ojojoj vad dom visade upp sig och DalleMan han var inte sen att hänga på och kromade sig bra han med;) Sikken snygging jag har alltså! Dessutom har han lagt på sig lite mer i hull och blivit snyggare i kroppen vilket vi tackar för. Måste köpa ett set kolla masken oxå, det tror jag kan behövas kanske.... Nej ja nu ska jag väl krypa ner i soffan då och invänta nya serien Alcatraz, eller vad den nu hette. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Emily

Hoppas han blir frisk och kry snart den lille mannen och du med!



Ska han på bete ngt i sommar?

2012-04-09 @ 23:21:38
URL: http://gandalf268.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0