Godnatt

(Denna tid är ett minne blott, för ett tag iaf)
Har inte varit den mest aktiva bloggaren dessa dagar känner jag:S Men jag har ju inte så mycket att skriva om heller iof.
Dagarna till betessläppet räknas ner, jag längtar verkligen tills jag kan få släppa Dalex med roliga lekkompisar, fy bubblan va kul han kommer ha! Och vad mysigt jag kommer ha när jag tar med mig picknickkorgen och sätter mig i gräset vid hagen och bara njuter;)
Men lite längtar man ju oxå till hösten så att jag kan börja med tömkörningen och inkörning. Min häst är nog lite av en arbetsnarkoman och blir nog lite nervig om han inte får arbeta och tänka lite, känns kul. JAg känner på mig att han kommer bli farllig på dressyrbanorna i framtiden;) Jag har redan satt upp mina och Dalex mål:P
Usch nu ska jag krypa ner i sängen för att vakna någorlunda pigg imorgon. Tänkte ge mig ut i spåret 5km och jag ska bli vänner hade jag tänkt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0