Faaaaaantastiskt!

Idag kom min nya Iphone 4s! Som jag längtat efter denna telefon! Efter att haft min Iphone 3 (den allra allra första modellen) i 2 år så börjar den ju såklart att sacka efter totalt och skärmen lever sitt egna lilla liv, men nu slipper jag det åbäket och har nu en ny fin vit telefon:D Om jag bar avisste hur man skulle få den att börja leva oxå... Hmm, jaja ny är det iaf!
Sen har det även hänt en annan spännande sak idag men det kan jag absolut inte ta här, än iaf då det inte alls är hugget i sten, inte hugget i nått faktiskt, kanske hugget i fantasin möjligtvis;) Men fan va jag skulle vara lycklig om allt går vägen.
Jaha ma nkan ju efter en  sånhär lycklig dag undra vad det ska hända nå för skit nu på kvällningen då. Har ju som sagt bara hunnit hem från jobbet, har ju hela stallbiten kvar att avklara, kan hända mycket på den tiden eller vad säger ni?
Ja jag ska väl fortsätta vara lycklig en stund till och har ni riktigt ur så kanske jag uppdaterar er med bilder från stallet tagna med min nya Iphone;)

Kommentarer
Postat av: Pucko

Vad är det som har hänt nu? Nyfiken!! =)

2012-04-17 @ 21:50:30
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0