Blåsigt värre

Herrrrrrregud! Så det blåser här! Kan ju meddela att det var en lätt spänd/hoppig Dalex jag var ute med på promenad imorse:S HAn är så himla jobbig med grimsakaftet när man går med honom, han hugger efter det och ska gå och tugga på det hela tiden, han ger sig inte förns han får som han vill, det gör mig tokig rent ut sagt! Vet inte alls hur jag ska få honom att sluta med det... Någon som har förslag?:) Jag passade även på att vattenträna Dalex lite med, det var rätt stora vattenpölar på grusvägen. Han är lite tveksam till vattnet, men nosar och gurglar med det och doppar tån, sen hoppar han gärna över pölen, men än så länge är jag bara nöjd med att han följer med mig över pölen och inte bara stannar på andra sidan. Nu börjar man även se små små små fält med sommarpäls, blir man lycklig eller? Jag längtar nått så in i norden på att all fluffig vinterpäls ska ramla av så man ser vad som döljer sig där under. Idag tog jag även ett träckprov och skickade iväg, får se vad resultatet blir, jag tror ju på att han behöver sig en dos avmaskningsmedel. Men nu till en annan sak.. Är det någon av er som läser min blogg som kan fixa en snygg header till mig? Det blir så mycket roligare att blogga när bloggen är fin och personlig. Någon som känner sig sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0