Begär!

Bjuder på en gullbild på DalleMan och en halv Rocco;)
Vet ni vad? Jag har ett nytt stort begär, nämligen Ponnyakuten. Fasen man lär sig ett och annat av dendär Tobbe Larsson.
Ja Dalex var ju inte mindre pigg idag om man säger så... Han gick ju inget igår, så idag var han ett MONSTER! Det var ett konstant tuggande/försök till tuggande på grimmskaftet idag. Men det gick bättre med tillsägelserna idag, jag behöll mitt lugn och tålamod så han vek undan lite faktiskt. Jag har även märkt att om jag använder rösten mycket och överdriver lite ex : Haaalt, ptroooooo, luuuuugn, braaaaa! Ja ni fattar. Till en början sket Dalex totalt i vad jag gick och gorma om men efter ett tag så började han fatta vinken och lyssnade på min röst samt signaler:) Att man kan bli så stolt för ett sånt "litet" framsteg:D Vattenpölen gick jättebra idag, han gick efter mig 4 gånger över pölen och han hoppade inte mot mig utan respekterade mitt space, sååååå skönt att det börjar falla på plats, jag börjar känna mig säker på min ledarroll.
Ja jäklar va positiv man kan vara såhär på kvällskvisten, lika bra att njuta av det för imorgon blir det nog inte så positiv energi då vi ska mocka bajs i hagarna:/
BTW note to myself : Dalex avmaskades idag

Kommentarer
Postat av: Pucko

Sv: Åh fy fan =( Stackarn!!!

Alltid lika kul att mocka hagar... Håller på jag med!

2012-04-13 @ 22:10:49
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0