VAB

Planen igår va att jag skulle ha promenerat upp till stallet i morse och tagit hand om lillprinsen, men jag fick vara hemma och vabba lilla Tindra som fortfarande inte är helt frisk:/ hon får feber och sådan hemsk hosta på natten...

Iaf så får jag åka upp och ta hand om Dalex i kväll istället, vilket iof är bra för då kan man passa på och spola av all lera från benen! Eller spola och spola, jag brukar stoppa ner hovarna en och en i en hink och sen tvätta bort leran:) Dalex tar det med ro iaf och älskar att plaska ner den som står i närheten:)

Igår kväll va han så himla rolig! Han snodde höpåsen från mig och sprang runt i boxen med den i munnen och kastade upp påsen i luften!:) såklart fick jag inget bra kort:/ han är svår att få på bild den lilla, han står oftast inte still många sekunder;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0