Tack Martina!

Men shit vad det blåser!!! Det är ju rena rama stormvindarna med äckligt kastregn:/ Dock va det lite snöblandat nyss:) Det ska bli väldigt spännande och se Dalex reaktion på snön, om de nu kommer någon.

Som rubriken säger så är jag skyldig Martina ett tack för att hon mockade och fixade mat/vatten till Dalex. Jag var nämligen tvungen att åka till sjukhuset med min dotter då hon hade kruppliknande hosta, feber och var lite tungandad. Som tur var verkar det som om dey inte är något allvarligare än ett virus, mammas <3!!

Men Dalex har det väldigt bra. Vi gosar, borstar och kratsar hovarna och inget verkar bekomma den lille! Han är kanon duktig!! Här om dagen tog jag tag i rastaflätorna i svansen och det gick också väldigt bra:) Åh jag är så nyfiken på vad det kommer bli av han!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va e de för stam på din gosse då?!?

2011-11-29 @ 22:36:17
URL: http://teammr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0