Svart, svart, svart..

Nu tycker jag nog att det får komma lite snö... Det är så himla mörkt utan snö, och ska vi ändå ha vinter i detta land så kan vi ju få snö!

Dalex gillar sim musli nu, väldigt mycket! Något han inte gillar är mineralerna:/ om det ligger mineraler i kvällskraften så ratar han hela måltiden. Så jag skulle behöva typ flytande mineraler.. Finns det? Jo de finns det va? Eller? Någon som vet?!?

Dalex är så himla smutsig jämt och varje dag, mem det finns inte en borste som biter på denna ullbollspäls!!! Jag använder mig av piggborste och rotviska men inte blir det bättre för det, men ja det är ju varken vatten eller vind som tränger sig igenom iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0