Knasigt!

Blogg.se vägrar lägga upp mina bilder på lilleman så jag kan tyvärr inte visa er dom just nu:( Men den som väntar på nått gott;) idag blev det inte något gjort för Dalex, han fick en bara gå i hagen och skrota dag, men det gör absolut inget, man kan inte göra något varje dag med honom, han är ju så liten och måste hinna smälta allt och bar afå hänga med hästflocken. Igår var det planeringsdag/julfest med jobbet, det var en mysig dag med julbord som avslutning:) Det är ju lite kämpigt som viktväktare att gå på julbord då nästan allt på ett julbord innehåller många points och man plockar ju inte lite på ett julbord precis,.... Och inte gör det saken bättre att jag ska på ett nytt julbord ikväll:S Men men jag har ju gått 1 mil nu på morgonen, ochj jag får gå mycket mer nu under veckan så kanske jag står stilla i vikt iaf, det är ju bättre än att gå upp iaf... Ne nu ska jag städa undan lite här hemma innan det bär av!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0