GOD JUL! Och god fortsättning:)

Ja nu har väl julen passerat och den har varit lika rolig och trevlig som förra:) Äntligen kom det nya skor på mina fötter! Och inte bara 1 par utan 2 par!!!!! Har även hunnit fynda lite mellandagsreaplagg som en tröja, ett linne och ett par leggings och strumpor! VI va i täby centrum idag och kollade runt och jag kan ju inte låta bli att gå in på djuraffären och jag kan ju inte annat än att längta tills Tindra är stor nog för lite marsvin;) Dom är ju fantastiskt söta:) Dalex är numer stora killen och tycker att det är helt ok att vara själv i stallet, han trivs som fisken i vattnet på gården, vi gör inte så mycket, utan vi mest borstar, gosar och går runt lite på gården men vi trivs kanon med varann och jag LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR till i höst när han har växt på sig lite yttligare:) Ja det går fortfarande inte att lägga in bilder:/ JAg blir tokig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0