Dan före dopparedan!!!

Säger man dopparedan förresten?!?!:/ Anyway!! Idag är det sista julförberedelserna som ska göras! Granen dka kläs, julklappar ska slås in, bingolotto ska spelas och jag ska vinna en volvo C30 hade jag tänkt..

Mycket att stå i som sagt!! Jag hade utsläppet i stallet imorse och Dalex va såååå trött när jag tände i stallet 6.30;) han är väl en sömntuta dendär;) imorse fick han sig en stöt av grinden med. Han vägrade röra sig från grindhålet och gå till maten så jag fick helt enkelt stänga grinden trots att liten gul stod i vägen vilket såklart resulterade i en stöt på rumpen men inte bekom det Dalex nå vidare, han hoppade till och lunkade sakta ner till maten... Han är cool dendär killen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0