Busdag.

Idag var vädret äntligen på min sida! Jag åkte upp till stallet med kameran i högsta hugg för att ta lite bilder på guldgossen. Det va en busig liten fjord som kom och mötte mig i hagen, jag såg på hela honom att han höll på att hoppa ur skinnet när han försökte gå någorlunda brevid mig ut ur hagen:) Ja sen var cirkusen igång! Rocco (min hund) hittade en boll och då var det kört, den SKULLE Dalex ha! Lilla Dalle for runt på gårdsplanen som ett jihu! Det var tur att grimskaftet var långt:) Jag bestämde mig ganska fort för att låta han springa/leka av sig några minuter på ridbanan innan jag borstade honom. Han och Rocco for runt lite efter bollen ett tag sen så var det bra tyckte Dalex men han var fortfarande uppe i varv när vi gick tillbaka till gårdsplanen så jag tog in honom i stallet och borstade honom, då var han lugn och fin:) JAg har inte bliderna på denhär datorn så ni får dom imorgon, men med sugig kamera så blev inte bilderna kanonbra:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0