10 grader varmt och storm.

Så är vädret den 27 december 2011... Dalex fick sig iaf en omgång med saxen i manen. Lillskit tyckte inte att det va roligt att stå still så länge på gången och med jordens kanske sämsta sax så gav jag upp innan jag hann bli helt färdig, får ta resten en annan dag:) jag har redan börjat oroat mig inför nyår..... Hur kommer Dalex att reagera? Det smälls ganska bra runt om stallet, men men det är sånt dom ska lära sig att stå ut med antar jag:) Det känns ju skönt att han är inne i stallet ia, det är väl mer jobbigt för dom hästarna som står ute på lösdriften... Men det brukar ju gå bra. Igår när jag kom och skulle ta in hästarna på kvällen så tyckte Lottie (den störta hästen jag någonsin sett) att jag var alldeldes för seg så hon tog saken i egna hovar och kröp under (!?!?!) grinden till deras hage vilket resulterade i en lös häst och en trasig grind:S Ibland undrar man varför man orkar hålla på.... Så det va bara att försöka fånga in hästen och sedan laga grinden mitt i bäcksvarta mörkret:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0